Telemaintenance
- Rijd veilig dankzij deze dienst. U ontvangt een melding als er een probleem is met uw auto of als uw auto aan onderhoud toe is.
Ontdek alle connected services aan boord van uw auto. Veilig, handig en klaar voor onvergetelijke momenten.
Een compleet ecosysteem om u van dienst te zijn.
De nieuwe modellen zijn uitgevoerd met een Connect Navigatiesysteem, het systeem kan online communiceren met TomTom serivices en andere aanvullende online diensten.
Connect One Pack: Services voor een comfortabele rit
Na aankoop van uw nieuwe auto geniet u gedurende een periode van 10 jaar van verschillende connected services ontworpen voor veiligheid en comfort.
De inbegrepen services zijn:
Het Connect Plus Pack biedt nog meer gemak en comfort.
De services van het Connect Plus Pack zijn de eerste 6 maanden ingegrepen in uw nieuwe auto, maar hiervoor moet u wel een account aanmaken bij de Services Store van het merk:
Citroën: Citroën Services Store (https://services-store.citroen.nl)
Peugeot: Peugeot Services Store (https://services-store.peugeot.nl)
Opel: Opel Services Store (my.opel.com/nl/nl/login)
Fiat: Fiat Services Store (https://my.fiat.com/nl/nl/login)
Abarth: Abarth Services Store (https://my.abarth.com/nl/nl/login)
Via de app of via de websites kunt u de services activeren. De inloggegevens zijn voor de Services Store en de My App hetzelfde. In de onderstaande bijlage vindt u een handleiding voor de klant om een account aan te maken en zich te abonneren op de services. In uw account kunt u zien welke services er al actief zijn, mits het chassisnummer van de auto bekend is in het account. Er kunnen tot maximaal 4 chassisnummers in een account worden toegevoegd. Het chassisnummer/ voertuigindentificatienummer van uw auto kunt u vinden op de factuur of aan de achterzijde van de kentekenpas van uw auto.