Logo
Logo

Connected Services Pakketten
 

Ontdek alle connected services aan boord van uw auto. Veilig, handig en klaar voor onvergetelijke momenten.

Connected Services

Een compleet ecosysteem om u van dienst te zijn.

De nieuwe modellen zijn uitgevoerd met een Connect Navigatiesysteem, het systeem kan online communiceren met TomTom serivices en andere aanvullende online diensten.

Connect One Pack: Services voor een comfortabele rit

Na aankoop van uw nieuwe auto geniet u gedurende een periode van 10 jaar van verschillende connected services ontworpen voor veiligheid en comfort. 

De inbegrepen services zijn:

Telemaintenance 

  • Rijd veilig dankzij deze dienst. U ontvangt een melding als er een probleem is met uw auto of als uw auto aan onderhoud toe is.

SOS & Assistance

  • Waar u ook bent, u bent altijd optimaal beschermd met deze noodoproep- en hulpdienst die snelle ondersteuning biedt bij pech of een ongeval.

Maintenance e-Book;

  • Met het digitale onderhoudsboekje heeft u de onderhoudsgeschiedenis altijd bij de hand, heeft u inzicht in onderhoudsafspraken en boekt u deze snel en eenvoudig online.

Ë-Coaching (voor elektrisch aangedreven auto's)

  • De e-Coaching-app is geïntegreerd in het infotainmentsysteem van uw auto* en biedt dagelijks slim advies. Ook stelt u eenvoudig een gepersonaliseerd schema in voor de pre-conditioning voor nog meer comfort.  Haal ook meer uit uw auto met e-Coaching met meer dan 20 gepersonaliseerde tips die zijn afgestemd op het gebruik van uw auto en rijstijl.

CONNECT PLUS PACK

Het Connect Plus Pack biedt nog meer gemak en comfort.

De services van het Connect Plus Pack zijn de eerste 6 maanden ingegrepen in uw nieuwe auto, maar hiervoor moet u wel een account aanmaken bij de Services Store van het merk:
Citroën: Citroën Services Store (https://services-store.citroen.nl) 
Peugeot: Peugeot Services Store (https://services-store.peugeot.nl) 
Opel: Opel Services Store (my.opel.com/nl/nl/login)
Fiat: Fiat Services Store (https://my.fiat.com/nl/nl/login)
Abarth: Abarth Services Store (https://my.abarth.com/nl/nl/login)

Via de app of via de websites kunt u de services activeren. De inloggegevens zijn voor de Services Store en de My App hetzelfde. In de onderstaande bijlage vindt u een handleiding voor de klant om een account aan te maken en zich te abonneren op de services. In uw account kunt u zien welke services er al actief zijn, mits het chassisnummer van de auto bekend is in het account. Er kunnen tot maximaal 4 chassisnummers in een account worden toegevoegd. Het chassisnummer/ voertuigindentificatienummer van uw auto kunt u vinden op de factuur of aan de achterzijde van de kentekenpas van uw auto.

Ë-Remote Control 

  • Voor uw dagelijkse comfort is het mogelijk om uw auto voor te verwarmen of te koelen en een laadsessie op afstand te plannen. 
    In de app kunt u tevens de status van het opladen van de accu bekijken.

Remote Control*

  • Open en vergrendel de deuren van uw auto vanaf uw smartphone en vind hem snel terug in een parkeergarage door kort de verlichting en de claxon te activeren. 
    *vraag naar de beschikbaarheid op uw auto

e-Routes;

  • De e-Routes App maakt een nauwkeurige schatting van de resterende actieradius op basis van het batterijniveau van uw auto. Daarnaast geeft de app meer informatie over laadstations onderweg zodat u nooit stil komt te staan.

Connected Navigatie

  • Navigeer soepel door het verkeer dankzij diensten als realtime verkeersinformatie en waarschuwingen wanneer u een gevarenzone in zal rijden. Nooit eerder arriveeerde u zo comfortabel op uw bestemming. Nu uitgebreid met EV Routing voor de EV modellen met realtime laadstop informatie en verbruiksinzichten waarbij de navigatie rekening houdt met het rijgedrag.  

Trip Planner

  • Bespaar tijd en plan uw rit voor vertrek op uw smartphone. Met één druk op de knop stuurt u de route naar het navigatiesysteem. Rijdt u elektrisch? Dan worden, indien nodig, de laadstops aan de route toegevoegd. Zo voelt ontspannen autorijden. 

ChatGPT aan boord van uw auto

  • Stellantis heeft als één van de eerste autogroepen waarbij de auto's via SoundHound Artificial Intelligence op basis van de ChatGPT-API onderdeel is van de spraakherkenning. De spraakherkenning kan door de toepassing van ChatGPT meer commando's via spraak toepassen in de auto.

Hoe aciveert u de pakketen & connected services?

  1. Download de MyCitroën, MyPeugeot, MyOpel, MyFiat, MyAbarth of de MyDS app op uw smartphone zowel voor Apple als voor Android
  2. Maak een account aan in de app of via de service store website
  3. Koppel uw auto aan de app via het chassisnummer/ VIN van uw auto (zie kentekenpas of factuur)
  4. Activeer het Connect ONE Pack en/of het Connect PLUS Pack
  5. Activeer de verschillende Connected Services die zijn inbegrepen bij uw auto.

    Vragen?
    Heeft u vragen over de mogelijkheden van de App en de Connected Services? Neem contact met ons op en we leggen het u graag uit.