Veelgestelde vragen

Bedrijfsinformatie

  1. Wat zijn de openingstijden van autobedrijf Bouwman ? 
    Wij zijn van maandag tot vrijdag geopend van 08:00 uur tot 18:00 uur en op zaterdag van 09:00 uur tot 17:00 uur
    De werkplaats is op zaterdag gesloten, het is op zaterdag mogelijk om van 09:00 uur tot 12:00 uur langs te komen voor kleine reparaties zoals lamp vervangen, vloeistoffen (olie, ruitensproeier) bijvullen, etc

  2. Heeft autobedrijf Bouwman ook een koopavond ?
    Het is mogelijk om op afspraak gebruik te maken van een koopavond, voor het maken van een afspraak graag contact met ons opnemen.
    Vul het contact formulier in:  Contactformulier

Verkoop

  1. Hoe lang is de garantie op een nieuwe auto?
    De fabrieksgarantie op uw nieuwe Citroën of DS is standaard 2 jaar, de lakgarantie is 3 jaar en de carrosseriegarantie 12 jaar.
    Het is eventueel mogelijk om de garantie te verlengen naar 3 jaar, 4 jaar of 5 jaar middel het MyCitroën FreeDrive pakket, bekijk voor meer informatie: MyCitroën FreeDrive

  2. Kan ik ook alleen de pech onderweg service verlengen ?
    Het is mogelijk om de pech onderweg service te verlengen via een My Citroën Card, de My Citroën Card kunt u aanvragen voor Nederland of voor geheel Europa, zie hiervoor: MyCitroënCard

  3. Is het mogelijk om mijn inruilwaarde online te laten berekenen ?
    Wij kunnen de inruilwaarde van uw auto in 3 stappen voor u berekenen, zie hiervoor: Bereken mijn inruilwaarde
    De berekende inruilwaarde is een indicatie, om de inruilwaarde zo goed mogelijk te kunnen bepalen stellen wij het op prijs als u een paar foto's van uw auto kunt mailen naar: info@autobouwman.nl

  4. Hoe lang is de garantie op een gebruikte auto ?
    De garantie op een gebruikte auto is afhankelijk van de leeftijd en kilometerstand van de auto. De auto's met een leeftijd tot 7 jaar en maximaal 150.000 km worden standaard geleverd met 12 maanden volledige Citroën Select Garantie, deze garantie is tegen meerprijs van € 395,- uit te bereiden naar 24 maanden volledige Citroën Select Garantie. Auto's ouder dan 7 jaar en/of met meer dan 150.000 km worden geleverd met 6 maanden Bovag Garantie.

  5. Kan ik mijn auto via autobedrijf Bouwman verzekeren ?
    Het is mogelijk om uw auto bij ons te verzekeren, de verzekering wordt ondergebracht bij Citroën Verzekeringen, bekijk voor meer informatie: Auto verzekering

Werkplaats

  1. Kan ik mijn auto ook na sluitingstijd brengen voor een onderhoudsbeurt ?
    Het is mogelijk om uw auto s'avonds na 18:00 uur te komen brengen voor onderhoud voor de volgende werkdag, u kunt de auto parkeren op onze parkeerplaats naast de hoofdingang. De sleutel kunt u in de sleutelkluis leggen, de kluis bevindt zich links naast de hoofdingang in de rode muur. Het is helaas niet mogelijk om de auto na 18:00 uur te brengen en tevens gebruik te maken van een uitleen-auto.

  2. Is het mogelijk om bij een onderhoudsbeurt of reparatie aan mijn auto te wachten?
    U kunt tijdens de onderhoudsbeurt, nieuwe APK of reparaties aan uw auto wachten in onze modern uitgeruste wachtruimte, de wachtruimte is voorzien van WiFi, Airconditioning, Koffie & Thee, Kranten & tijdschriften. Vanuit de wachtruimte heeft u uitzicht op de werkplaats en kunt u zien hoe uw auto onder handen genomen wordt.

  3. Is er een leenauto of leenfiets beschikbaar?
    U kunt gratis gebruik maken van een van onze leenauto's, alleen de brandstofkosten worden aan u berekend. Het is eventueel ook mogelijk om een prachtige fietstocht in de mooie omgeving van Ommen te maken op een van onze leenfietsen. Tip: vraag een fietsroute bij onze werkplaatsreceptie (de leenauto of leenfiets dient te worden gereserveerd bij het maken van een afspraak)

  4. Wat kost een onderhoudsbeurt aan mijn auto?
    We hebben standaard onderhoudspakketten, bekijk de prijzen van de onderhoudspakketten hier. Voorafgaand aan een onderhoudsbeurt en/of reparatie ontvangt u van ons een prijsopgave, bij binnenkomst wordt uw auto eerst geinventariseerd en wordt er een onderhoud/reparatieadvies opgesteld. Het advies wordt met u doorbesproken en u ontvangt een digitale checklist met een aantal foto's van de adviespunten.